Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (74)Журнали та продовжувані видання (41)
Пошуковий запит: (<.>A=Карамушка Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 68
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Актуальні проблеми психології : Зб. наук. пр. Т. 1, Ч. 1. Соціальна психологія. Психологія управління. Організаційна психологія / ред.: С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2001 . - 267 c. - укp.

Викладено соціально-психологічні засади дослідження управління освітніми організаціями у західній психології. Висвітлено деякі особливості психології спілкування підлітків через Internet. Проаналізовано уявлення про владу студентської молоді як показник її управлінської позиції у сфері державотворення. Розкрито історико-генетичні аспекти становлення ціннісного рівня свідомості особистості. Визначено ситуативні фактори агресивної поведінки молоді. Здійснено експериментальне вивчення оцінок експертів і оцінок, одержаних за допомогою автоматизованих атестаційних систем. Наведено характеристику рівнів самореалізації курсантів у зв'язку з їх навчально-пізнавальною активністю. Описано психологічні умови становлення мотивації керівників загальноосвітніх шкіл до професійного вдосконалення. Відображено особливості індивідуального психологічного консультування керівників організацій з проблем управління. Вивчено роль особистісних характеристик класного керівника в управлінні учнівським колективом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю95я43

Шифр НБУВ: В344273 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Войтович М. В. 
Конфліктологічна експертиза: теорія і методика. Вып. 2. Конфліктологічна експертиза та посередництво в трудових конфліктах / М. В. Войтович, І. М. Гавриленко, А. М. Гірник, В. М. Гончаров, С. Л. Грабовська, Г. О. Грошилін, О. С. Звонок, Л. М. Карамушка, Л. Д. Климанська; ред.: А. М. Гірник; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 1999. - 116 c. - укp.

Розглянуто сучасний рівень розвитку знань про експертизу та посередництво у трудових конфліктах. Висвітлено теоретичні засади експертизи центрального конфлікту в соціальних організаціях, психологічні детермінанти ефективності конфліктологічної експертизи. Викладено методи роботи незалежного посередника з окремими суб'єктами конфліктної ситуації, завдання і статус посередника у конфлікті.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю954.04 с + Ю959.18 с + Х879(4Укр)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: В343619 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Карамушка Л. М. 
Психологія управління закладами середньої освіти / Л. М. Карамушка. - К. : Ніка-Центр, 2000. - 332 c. - (Новіт. психологія; Вип.6). - Бібліогр.: 627 назв. - укp.

На підставі системно-структурного аналізу розглянуто психологічні особливості управлінського процесу в закладах середньої освіти (зміст, структуру, основні компоненти). Розкрито специфіку управління у системі середньої освіти у порівнянні з управлінням в інших соціальних сферах (бізнесі, виробництві тощо). Описано систему формування психологічної готовності керівників закладів середньої освіти. Показано роль психологічних служб освітніх закладів у наданні психологічної допомоги керівникам.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.189|Ч30 + Ч30 в2|Ю9 + Ч34(4УКР) к

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА600690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Карамушка Л. М. 
Психологія освітнього менеджменту : Навч. посіб. для студ. вищих навч. закл. / Л. М. Карамушка. - К. : Либідь, 2004. - 423 c. - укp.

З використанням системно-структурного аналізу розглянуто психологічні особливості управління освітніми організаціями й охарактеризовано специфіку їх діяльності у порівнянні з іншими соціальними сферами (бізнесу та виробництва). Досліджено психологічні характеристики суб'єкта й об'єкта управління та закономірності їх взаємодії. Наведено систему формування психологічної готовності керівників освітніх організацій до управління та основні види психологічної допомоги у сфері розв'язання управлінських проблем.

С использованием основных принципов системно-структурного анализа рассмотрены особенности управления образовательными организациями и охарактеризована специфика их деятельности в сравнении с другими социальными сферами (бизнеса и производства). Изучены психологические характеристики субъекта и объекта управления и закономерности их взаимодействия. Представлена система формирования психологической готовности руководителей учебных организаций к управлению и основные виды психологической помощи в сфере разрешения управленческих проблем.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.189:Ч.я73 + Ч30 к0 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА658257 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Соціальна психологія. Організаційна психологія. Економічна психологія / ред.: С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К. : Міленіум, 2005. - 176 с. - (Актуал. пробл. психології; Т. 1, ч. 14). - укp.

Висвітлено методи та форми психологічної підготовки підприємців до підвищення ефективності підприємницької діяльності. Проаналізовано систему діагностичних методик для вивчення психологічних особливостей підприємців. Розкрито вплив психологічних факторів на процес прийняття економічних рішень. Описано модель управління атестацією педагогів. Розглянуто питання формування соціального інтелекту та комунікативної культури студентів ВНЗ.

Освещены методы и формы психологической подготовки предпринимателей к повышению эффективности предпринимательской деятельности. Проанализирована система диагностических методик для изучения психологических особенностей предпринимателей. Изучено влияние психологических факторов на процесс принятия экономических решений. Представлена модель управления аттестацией педагогов. Рассмотрены вопросы формирования социального интеллекта и коммуникативной культуры студентов ВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю95я43

Шифр НБУВ: Ж71144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Актуальні проблеми психології : Зб. наук. пр. Т. 1, ч. 2. Соціальна психологія. Психологія управління. Організаційна психологія / ред.: С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2001. - 285 c. - укp.

Висвітлено етичні засади формування особистості практичного психолога. Розглянуто міфодизайн як засіб соціальної взаємодії, а також етнічну ідентичність як детермінанту мотивації соціальної активності. Проаналізовано психологічні проблеми інноваційної діяльності педагогів за умов реформування системи освіти. Розглянуто особливості психологічної готовності особистості до професійно-управлінського самовизначення, а також формування системи керівних кадрів сфери виробництва. Описано метод психодрами в психологічній літературі, розглянуто психологічні критерії зрілої особистості.

Освещены этические основы формирования личности практического психолога. Рассмотрены мифодизайн как средство социального взаимодействия, а также этническую идентичность как детерминанту мотивации социальной активности. Проанализированы психологические проблемы инновационной деятельности педагогов в условиях реформирования системы образования. Рассмотрены особенности психологической готовности личности к профессионально-управленческому самоопределению, а также формирования руководящих кадров сферы производства. Описан метод психодрамы в психологической литературе, рассмотрены психологические критерии зрелой личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю95я43 + Ю959.18:Ч30я43 + Ю98я43

Шифр НБУВ: В344273 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Актуальні проблеми психології : Зб. наук. пр. Т. 1, ч. 3. Соціальна психологія. Психологія управління. Організаційна психологія / ред.: С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2002. - 261 c. - укp.

Висвітлено питання соціальної психології управління та організаційної психології. Розглянуто особливості рефлексії підлітків, а також проявів агресії у дітей у процесі соціально-психологічної адаптації до умов середньої школи. Висвітлено соціально-психологічні аспекти дослідження етнічної ідентичності. Розглянуто механізми взаєморозуміння та їх розвиток у процесі підготовки психологів-практиків. Проаналізовано вплив сім'ї на формування асоціальної поведінки підлітків. Обговорено роль ефективної міжособистісної взаємодії викладачів з керівником у процесі управління вищим навчальним закладом. Визначено джерела та чинники формування та вдосконалення стилю керівництва в освіті.

Освещены вопросы социальной психологии управления и организационной психологии. Рассмотрены особенности рефлексии подростков, а также проявлений агрессии у детей во время социально-психологической адаптации к условиям средней школы. Освещены социально-психологические аспекты исследования этнической идентичности. Рассмотрены механизмы взаимопонимания и их развитие в процессе подготовки психологов-практиков. Проанализировано влияние семьи на формирование асоциального поведения подростков. Обговорено роль эффективного межличностного взаимодействия преподавателей с руководителем в процессе управления высшим учебным заведением. Определены источники и факторы формирования и усовершенствования стиля руководства в сфере образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю95я43 + Ю959.18:Ч30я43 + Ю98я43

Шифр НБУВ: В344273 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Актуальні проблеми психології : Зб. наук. пр. Т. 1, ч. 5. Соціальна психологія. Психологія управління. Організаційна психологія / ред.: С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К. : ЗАТ "Невтес", 2002. - 248 c. - укp.

Висвітлено проблему експериментального дослідження особливостей особистості шкільного вчителя як суб'єкта соціальної взаємодії. Проаналізовано взаємодію циклу загальноосвітніх дисциплін у системі підготовки студентів до проведення педагогічних досліджень. Описано принципи організації дискусій на заняттях з іноземної мови у ході навчання студентів з особливими потребами. Розкрито соціально-психологічні особливості стресу студентів та його вплив на процес адаптації. Розглянуто психолого-педагогічні умови розвитку рефлексії в учнів початкових класів.

Освещена проблема экспериментального исследования особенностей школьного учителя как субъекта социального взаимодействия. Проанализировано взаимодействие цикла общеобразовательных дисциплин в системе подготовки студентов к проведению педагогических исследований. Описаны принципы организации дискуссий на занятиях по иностранному языку при обучении студентов с особенными потребностями. Раскрыты социально-психологические особенности стресса студентов и его влияние на процесс адаптации. Рассмотрены психолого-педагогические условия развития рефлексии в учеников начальных классов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю95

Рубрики:

Шифр НБУВ: В344273 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Актуальні проблеми психології : Зб. наук. пр. Т. 1, ч. 6. Соціальна психологія. Психологія управління. Організаційна психологія / ред.: С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2002. - 303 c. - укp.

Проаналізовано особливості формування конкурентоздатних команд як актуальну проблему ефективного управління сучасними організаціями. Висвітлено соціально-психологічні аспекти поведінки керівника в процесі прийняття рішень, а також роль психолого-управлінських технологій для психологічного забезпечення прийняття управлінських рішень. Охарактеризовано організаційну культуру як засіб підвищення ефективності управлінської діяльності, а також соціально-психологічний клімат як чинник самоактуалізації лідера студентської групи. Проаналізовано вплив рівня психологічної культури на організаційну культуру колективу.

Проанализированы особенности формирования конкурентоспособных команд как актуальная проблема эффективного управления современными органиациями. Освещены социально-психологические аспекты поведения руководителя в процессе принятия решений, а также роль психолого-управленческих технологий для психологического обеспечения принятия решений. Охарактеризованы организационная культура как способ повышения эффективности управленческой деятельности, а также социально-психологический климат как фактор самоактуализации лидера студенческой группы. Проанализировано влияние уровня психологической культуры на организационную культуру коллектива.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю95я54(4УКР)2

Шифр НБУВ: В344273 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Актуальні проблеми психології : Зб. наук. пр. Т. 1, ч. 7. Соціальна психологія. Психологія управління. Організаційна психологія / ред.: С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2002. - 297 c. - укp.

Проаналізовано особливості засвоєння навчальних текстів студентами, а також прояв психічних пізнавальних процесів під час вивчення іноземної мови. Запропоновано методику професійно-психологічної підготовки інспекторів дорожньо-патрульної служби ДАІ. Розглянуто історію вивчення посттравматичних стресових розладів у психології. Проаналізовано вплив організаційної культури на особливості процесів професійного "вигорання" сучасного українського підприємця. Розглянуто функції спілкування в діяльності вчителя.

Проанализированы особенности усвоения учебных текстов студентами, а также проявления психических познавательных процессов при изучении иностранного языка. Предложена методика профессионально-психологической подготоки инспекторов дорожно-патрульной службы ГАИ. Рассмотрена история изучения посттравматических стрессовых растройств в психологии. Проанализировано влияние организационной культуры на особенности процессов профессионального "сгорания" современного украинского предпринимателя. Рассмотрены функции общения в деятельности учителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю95я54(4УКР)2

Шифр НБУВ: В344273 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Актуальні проблеми психології : Зб. наук. пр. Т. 1, ч. 8. Соціальна психологія. Психологія управління. Організаційна психологія / ред.: С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2002. - 318 c. - укp.

Визначено шляхи розвитку креативної особистості за умов колегіуму як інноваційної освітянської структури, соціально-психологічні фактори агресивної поведінки сучасної молоді. Проаналізовано вплив особистісних та ситуаційних детермінант на мотивацію поведінки та діяльності особистості, психологічних особливостей спілкування на професійну підготовку майбутніх менеджерів. Розкрито причини виникнення психологічної залежності у молоді від спілкування у віртуальному середовищі комп'ютерних мереж. Викладено концепцію саморозвитку особистості. Розглянуто проблему формування національної ідентичності як основу виховання особистості. Висвітлено формування мотивів самоактуалізації у молоді за допомогою тренінгу розвитку життєвих цілей. Описано психологічні механізми вибору стратегій подолання стресових ситуацій, психологічні особливості підготовки студентів до подолання комунікативних бар'єрів, здійснення психолого-управлінського консультування в ситуації організаційного конфлікту.

Определены пути развития креативной личности в условиях коллегиума как инновационной просветительской структуры, социально-психологические факторы агрессивного поведения современной молодежи. Проанализированы влияние личностных и ситуационных детерминант на мотивацию поведения и деятельности личности, психологических особенностей общения на профессиональную подготовку будущих менеджеров. Раскрыты причины возникновения психологической зависимости у молодежи от общения в виртуальной среде компьютерных сетей. Изложена концепция саморазвития личности. Рассмотрена проблема формирования национальной идентичности как основа воспитания личности. Освещено формирование мотивов самоактуализации у молодежи с помощью тренинга развития жизненных целей. Описаны психологические механизмы выбора стратегий преодоления стрессовых ситуаций, психологические особенности подготовки студентов для преодоления коммуникативных барьеров, осуществления психолого-управленческого консультирования в ситуации организационного конфликта.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю94я54(4УКР)2

Шифр НБУВ: В344273 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Актуальні проблеми психології : Зб. наук. пр. Т. 1, ч. 9. Соціальна психологія. Психологія управління. Організаційна психологія / ред.: С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2003. - 156 c. - укp.

Викладено психологічні аспекти самоорганізації життя людини у рекреаційний період. Описано психологічні особливості взаємодії творчої особистості зі світом у ситуації нестабільності. Проаналізовано вплив етнічної та релігійної ідентичностей на формування понять "мир" та "війна", контексту міжгрупового порівняння на зміну інгрупової диференціації, виразності гендерної ідентичності на особливості міжособистісних стосунків. Висвітлено проблеми взаємозв'язку соціальної ідентичності, готовності до конфліктної поведінки, особливості сприйняття ситуацій міжетнічної взаємодії представниками різних етнічних груп з провідною етнічною ідентичністю, формування національної ідентичності залежно від націоналістичних та патріотичних тенденцій. Розглянуто теоретико-методологічні підходи до вивчення самоактуалізації особистості. Значну увагу приділено проблемам психології управління та організаційній психології у період трансформаційних процесів в Україні.

Изложены психологические аспекты самоорганизации жизни человека в рекреационный период. Описаны психологические особенности взаимодействия творческой личности с миром в ситуации нестабильности. Проанализированы влияние этнической и религиозной идентичностей на формирование понятий "мир" и "война", контекста межгруппового сравнения на изменение ингрупповой дифференциации, выразительности гендерной идентичности на особенности межличностных отношений. Освещены проблемы взаимосвязи социальной идентичности, готовности к конфликтному поведению, особенности восприятия ситуаций межэтнического взаимодействия представителями разных этнических групп с ведущей этнической идентичностью, формирования национальной идентичности в зависимости от националистических и патриотических тенденций. Рассмотрены теоретико-методологические подходы к изучению самоактуализации личности. Значительное внимание уделено проблемам психологии управления и организационной психологии в период трансформационных процессов в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю94я54(4УКР)2

Шифр НБУВ: В344273 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Карамушка Л. М. 
Основи психолого-управлінського консультування : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Л. М. Карамушка, Н. Л. Коломінський, М. В. Войтович, М. Є. Андрос, О. В. Винославська, А. Ф. Головченко, Т. В. Зайчикова, О. С. Ковальчук; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К., 2002. - 135 c. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто можливості надання психологічної допомоги керівникам організацій щодо реалізації управлінських функцій. Проаналізовано форму психологічного забезпечення управлінського процесу в організаціях - психолого-управлінське консультування. Розкрито зміст даної форми консультування, проведені її порівняння з іншими формами психологічної допомоги керівникам. Охарактеризовано основні напрямки роботи психолога з організаційно-управлінської проблематики. Висвітлено підходи до оцінювання ефективності психолого-управлінського консультування в організаціях.

Рассмотрены возможности предоставления психологической помощи руководителям организаций относительно реализации управленческих функций. Проанализирована форма психологического обеспечения управленческого процесса в организациях - психолого-управленческое консультирование. Раскрыты содержание формы консультирования, проведено сравнение ее с другими формами психологической помощи руководителям. Охарактеризованы основные направления работы психолога по организационно-управленческой проблематике. Изложены подходы к оценке эффективности психолого-управленческого консультирования в организациях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.242я73

Шифр НБУВ: ВА630237 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Економічна психологія. Організаційна психологія. Соціальна психологія / ред.: С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка. - К., 2003. - 170 с. - (Зб. наук. пр. Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка АПН України. Сер. Акт. пробл. психології; Т. 1, вип. 11). - укp.

Проаналізовано роль економічної психології у системі підготовки фахівців в Україні. Розглянуто питання соціально-психологічної адаптації майбутніх товаровиробників за ринкових умов господарювання, підприємництва як предмета дослідження економічної психології. Описано особливості самопрезентації українського підприємця, систему професійних компетенцій організаційних психологів та психологів праці, модель конкуруючих цінностей у контексті ефективного управління організаціями. Розкрито психологічний аспект гендерної просвіти керівників освітніх організацій, психологічні особливості стрес-факторів у процесі адаптації педагогічних працівників, управління конфліктом в стресових педагогічних ситуаціях.

Проанализирована роль экономической психологии в системе подготовки специалистов в Украине. Рассмотрены вопросы социально-психологической адаптации будущих товаропроизводителей в рыночных условиях хозяйствования, предпринимательства как объекта исследования экономической психологии. Описаны особенности самопрезентации украинского предпринимателя, система профессиональных компетенций организационных психологов и психологов труда, модель конкурирующих ценностей в контексте эффективного управления организациями. Раскрыты психологический аспект гендерного просвещения руководителей образовательных организаций, психологические особенности стресс-факторов в процессе адаптации педагогических работников, управления конфликтом в стрессовых педагогических ситуациях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю95я43

Шифр НБУВ: Ж71144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Економічна психологія. Організаційна психологія. Соціальна психологія / ред.: С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка. - К. : Міленіум, 2004. - 191 с. - (Зб. наук. пр. Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка АПН України. Сер. Акт. пробл. психології; Т. 1, вип. 12). - укp.

Розглянуто питання соціальної, організаційної, економічної, екологічної психології, а також управління. Наведено порівняльний аналіз особливостей сформованості професійних якостей у майбутніх медичних психологів. Розкрито вплив християнської освіти на культуру спілкування учнів недільних християнських шкіл у соціально-психологічному аспекті. Висвітлено формування мовленнєвої компетентності майбутніх практичних психологів. Визначено психологічні фактори прийняття рішення за умов внутрішньоособистісного конфлікту. Викладено психологічні аспекти підприємницької діяльності в сфері торгового бізнесу.

Рассмотрены вопросы социальной, организационной, экономической, экологической психологии, а также управления. Приведен сравнительный анализ особенностей сформированности профессиональных качеств у будущих медицинских психологов. Изучено влияние христианского образования на культуру общения учеников воскресных христианских школ в социально-психологическом аспекте. Освещено формирование речевой компетентности будущих практических психологов. Определены психологические факторы принятия решений в условиях внутреннеличностного конфликта. Изложены психологические аспекты предпринимательской деятельности в сфере торгового бизнеса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю95я43 + Ю959.18:430я43 + Ю98я431

Шифр НБУВ: Ж71144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Максименко С. Д. 
Синдром "професійного вигорання" та професійна кар'єра працівників освітніх організацій: гендерні аспекти : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. та слухачів ін-тів післядипл. освіти / С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка, Т. В. Зайчикова, О. І. Бондарчук, В. Т. Биковський; Укр. асоц. організац. психологів та психологів праці. - К. : Міленіум, 2004. - 264 c. - (Психологія - менеджерам та персоналу орг.). - укp.

Розкрито суть поняття стресу, наведено основні підходи до його дослідження. Визначено чинники впливу на професійний стрес (ПС). Проаналізовано психологічні особливості синдрому "професійного вигорання" у працівників освітніх організацій. Наведено гендерні характеристики даних працівників, визначено їх взаємозв'язок з ПС і синдромом "професійного вигорання". Запропоновано методики для діагностики особливостей ПС в організаціях, а також основних складових самоменеджменту.

Раскрыта сущность понятия стресса, приведены основные подходы к его исследованию. Определены факторы влияния на профессиональный стресс (ПС). Проанализированы психологические особенности синдрома "профессионального выгорания" у работников образовательных организаций. Приведены гендерные характеристики работников данных заведений, определена их взаимосвязь с ПС и синдромов "профессионального выгорания". Предложены методики для диагностики особенностей ПС в организациях, а также основных составляющих самоменеджмента.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30п/ря73 + Ю941.1-69с.я73 + С5*423.2*344 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА654647 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Карамушка Л. М. 
Формування конкурентноздатної управлінської команди освітньої організації як інноваційний напрям практичної психології управління / Л. М. Карамушка, О. А. Філь; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. Лаб. організац. психології, Упр. освіти Рівнен. міськвиконкому. Лаб. психології освіт. менедж., Укр. асоц. організац. психологів та психологів праці. - К. : Міленіум; Рівне, 2003. - 38 c. - (Психологія - менеджерам та персоналу орг.). - укp.

Проаналізовано стан розвитку практичної психології управління в системі середньої освіти. Відзначено, що формування управлінських команд - один з інноваційних напрямів у діяльності освітніх організацій за сучасних умов. Наведено характеристики феномену "команда", описано рольову структуру, принципи взаємодії членів команди. Розкрито специфіку конкурентоспроможної управлінської команди як вищого рівня її розвитку.

Проанализировано состояние развития практической психологии управления в системе среднего образования. Отмечено, что формирование управленческих команд - одно из инновационных направлений в деятельности управленческих команд образовательных организаций в современных условиях. Приведены характеристики феномена "команда", принципы взаимодействия членов команды. Освещена специфика конкурентноспособной управленческой команды как высшего уровня развития команды.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.244 + Ю954.0 + Ю959.18:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р102446 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Карамушка Л. М. 
Актуальні напрями розвитку організаційної та економічної психології в Україні : основні публікації членів Української Асоціації організаційних психологів та психологів праці (2003 - 2007 рр.) / Л. М. Карамушка, О. А. Філь, Г. Л. Федосова, О. В. Креденцер, О. С. Ковальчук; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України, Укр. асоц. орг. психологів та психологів праці. - К. : Наук. світ, 2008. - 63 c. - укp.

Наведено покажчик основних публікацій (монографій, навчальних посібників і програм, методичних розробок і брошур, збірників наукових праць, тез виступів на наукових форумах в Україні та за кордоном) членів Української Асоціації організаційних психологів і психологів праці з різних регіонів України з актуальних напрямків досліджень у сфері організаційної й економічної психології за період 2003 - 2007 рр.

Приведен указатель основных публикаций (монографий, учебных пособий и программ, методических разработок и брошюр, сборников научных трудов, тезисов выступлений на научных форумах в Украине и за рубежом) членов Украинской Ассоциации организационных психологов и психологов труда из разных регионов Украины по актуальным направлениям исследований в сфере организационной и экономической психологии за период 2003 - 2007 гг.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.18 я1 + Ю949:У.я1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА696420 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Психологічні основи ефективної діяльності організації в умовах соціально-економічних змін : Тези IV наук.-практ. конф. з організац. та екон. психології (23 - 24 листоп. 2006 р., м.Київ) / ред.: Л. М. Карамушка; АПН України. Ін-т психології ім. Г.С.Костюка. Лаб. організац. психології, Укр. асоц. організац. психологів та психологів праці, Центр організац. та екон. психології. - К. : Наук. світ, 2006. - 136 c. - укp.

Вперше в Україні зібрано наукові матеріали з психології управління змінами - важливого напрямку організаційної та економічної психології. Висвітлено психологічні основи діяльності підприємців і менеджерів за умов соціально-економічних змін. Розглянуто проблеми діяльності персоналу, а також формування конкурентоздатності персоналу як важливої умови здійснення змін в організаціях. Проаналізовано психологічні закономірності взаємодії менеджерів і персоналу організацій, розкрито основні аспекти ділового спілкування в організаціях. Відображено психологічні особливості управління організаціями в процесі їх злиття.

Впервые в Украине собраны научные материалы по психологии управления изменениями - важного направления организационной и экономической психологии. Освещены психологические основы деятельности предпринимателей и менеджеров в условиях социально-экономических изменений. Рассмотрены проблемы деятельности персонала, а также формирования конкурентоспособности персонала как важного условия осуществления изменений в организациях. Проанализированы психологические закономерности взаимодействия менеджеров и персонала организаций, раскрыты основные аспекты делового общения в организациях. Отображены психологические особенности управления организациями в процессе их слития.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.18 я431 + Ю959.9 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА679867 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Карамушка Л. М. 
Психологічні основи управління змінами в освітніх організаціях : навч.-метод. посіб. / Л. М. Карамушка; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України, Київ. обл. ін-т післядиплом. освіти пед. кадрів. - Біла Церква : КОІПОПК, 2008. - 76 c. - Бібліогр.: с. 63-75. - укp.

Розкрито психологічні засади управління в освітніх організаціях (ОО). Проаналізовано стан розробки психології управління змінами у зарубіжній і вітчизняній організаційній психології. Визначено предмет і основні завдання психології управління змінами. Виявлено причини, які заважають успішному введенню змін в ОО і обумовлюють виникнення опору даним змінам. Проаналізовано потребу персоналу ОО у психологічному забезпеченні введення змін в ОО, виділено основні форми надання психологічної допомоги. Висвітлено технологію підготовки персоналу ОО до управління змінами, охарактеризовано основні організаційні форми та часові параметри використання технології.

Раскрыты психологические основы управления в образовательных организациях (ОО). Проанализировано состояние разработки психологии управления изменениями в зарубежной и отечественной организационной психологии. Рассмотрены предмет и задачи психологии управления изменениями. Выявлены причины, которые препятствуют успешному введению изменений в ОО и обуславливают возникновение сопротивления данным изменениям. Проанализирована потребность персонала ОО в психологическом обеспечении введения изменений в ОО, выделены основные формы оказания психологической помощи. Освещена технология подготовки персонала ОО к управлению изменениями, охарактеризованы основные организационные формы и временные параметры использования технологии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.18:Ч30 я7 + Ч311.41 я7 + У9(4УКР)290-640-21 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА696998 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського